Конкурс від «Шустов» — шанс увійти в історію

Фото: Конкурс на краще новорічне оформлення етикетки коньяка «Шустов».

Конкурс від «Шустов» — шанс увійти в історію

Фото: Конкурс на краще новорічне оформлення етикетки коньяка «Шустов».Спеціально до новорічних свят на полицях українських магазинів з’явиться лімітована арт-серія українського коньяку в незвичайному оформленні. Дизайн етикетки буде розроблений переможцем художнього конкурсу, що зараз проводиться серед користувачів соцмережі Facebook.

Створення лімітованих серій, оформленням яких займалися відомі художники і оформлювачі, – поширена практика серед світових алкогольних і, зокрема, коньячних брендів. Так, у колекції Hennessy є «лімітка», оформлена відомим американським графіті-художником Футурою. Етикетку для лімітованої партії Martell колись створив французький художник і дизайнер Жан-Шарль де Кастельбажак. Випадок же, коли ексклюзивний дизайн для бренду створюють самі споживачі, – велика рідкість. Цим шляхом пішов український коньячний бренд «Шустов», запропонувавши користувачам соцмережі Facebook виступити авторами етикетки для новорічного арт-коньяку «Шустов три зірки» limited edition. У виробництво запустять етикетку, яка буде названа кращою в рамках конкурсу на Facebook. Переможець не тільки побачить свою роботу на полицях магазинів, а й отримає спеціальний приз – luxury уїк-енд на двох в Одесі, столиці українського коньяку.

Конкурс проходить у п’ять етапів і триватиме до 10 вересня. У кожному турі визначаються два призера: одного вибирає експертне журі, а другого – глядачі шляхом голосування. Обов’язкова умова в оформленні етикетки – це використання новорічних елементів. Малювати можна олівцями, фарбами і навіть у фотошопі.

У «Музеї коньячної справи Шустова» в Одесі зібрана повна колекція шустівських коньяків – її перші екземпляри датуються початком 20 століття,

– зазначає Жанна Нікітіна, керівник коньячного напрямку холдингу Global Spirits.

Сподіваюся, що незабаром це зібрання раритетів поповниться новими зразками, в оформленні яких візьмуть безпосередню участь наші споживачі. Ми пропонуємо поціновувачам справжніх коньяків стати частиною історії бренду «Шустов» і разом з нами створювати його нові традиції.

Share this post