«Carlsberg» підтримує Львівський Медіа-центр під час ЄВРО 2012

01.06.2012 в 10:32 | Автор: pr. Man
 

Фото: Пиво «Carlsberg» — официальный спонсор ЕВРО 2012.Міська влада Львова за підтримки «Carlsberg» — офіційного пива УЄФА ЄВРО 2012тм — облаштовує у великій сесійній залі будівлі Львівської міської ради Медіа-центр спеціально до Чемпіонату Європи з футболу, який стартує 8 червня.

Медіа-центр «Львів 2012» починає роботу 4 червня. Він буде працювати щодня з 8.00 до 24.00 до 3 липня 2012 року.

Медіа-центр буде поділено на декілька секторів: рецепція, довідка, робоча зона для журналістів, робоча зона для працівників центру, зона відпочинку, зони для проведення прес-конференцій та флеш-інтерв’ю, а також для зберігання особистих речей представників ЗМІ.

Акредитовані у Медіа-центрі журналісти отримають доступ до облаштованих комп’ютерами робочих місць та WI-FI. Організатори центру обладнають приміщення місцями для зберігання фото- та відеотехніки та місцями для відпочинку, де, до речі, кожного бажаючого будуть пригощати кавою, чаєм та квасом «Квас Тарас», а під час прес-заходів — пивом «Carlsberg».

Представники Львівської міської ради підготували для журналістів, які будуть висвітлювати у ЗМІ події ЄВРО 2012, програму дозвілля, до якої увійшли екскурсії стародавнім містом з відвідуванням музеїв, церков, різних історичних пам’яток та приємні футбольні сувеніри на згадку від офіційного пива УЄФА ЄВРО 2012тм — «Carlsberg».

Нагадаємо, на сайті lviv.travel у рубриці «Медіа-центр 2012» триває акредитація журналістів, які бажають висвітлювати події УЄФА ЄВРО 2012тм у Львові.

Андрій Москаленко, керівник управління інформаційної політики та зовнішніх відносин Львівської міської ради:

ЄВРО 2012 — це велика подія для Львова, завдяки якій у місті відкрились новий аеропорт та стадіон. У дні проведення матчів до Львова приїдуть сотні журналістів, і про наше місто зможуть дізнатись ледь не у всьому світі. Відтак, з метою забезпечення комфортних робочих місць для журналістів і якісного інформування мешканців створено міський Медіа-центр, який стане головним інформаційним осередком на час проведення Чемпіонату у Львові.

Вікторія Матвіюк, фахівець зі зв’язків із громадськістю компанії «Carlsberg Ukraine»:

До міст, що приймають ЄВРО 2012, вже почали з’їжджатися журналісти з усього світу. Ми раді, що змогли долучитися до організації заходів Медіа-центру у Львові. Це наш обов’язок у якості Офіційного спонсора турніру. Ми сподіваємось, що представники закордонних та вітчизняних ЗМІ почуватимуться добре у стінах Медіа-центру «Львів 2012» та отримають багато оперативної та цікавої інформації під час Чемпіонату.