«Чернігівське» запускає новий рекламний ролик на футбольній платформі

26.08.2011 в 11:37 | Автор: pr. Man
 

ПАТ «САН ІнБев Україна» запускає новий ролик ТМ «Чернігівське». Його завдання — зміцнити позиціювання бренду на новій футбольній платформі.

Як відомо, 2011 рік став роком оновлення пива «Чернігівське». Розвиваючи цей тренд, ми розробили нову футбольну платформу — «Об’єднані футболом».

Ідея нового ролика продовжує патріотичну комунікацію «Чернігівського», яка нагадує співвічтизникам про те, що важливо знати і плекти народні традиції, примножуючи славетну історію новими досягненнями наших сучасників. Адже це — фундамент єднання нації, однією з підвалин якого є футбол, бо нас усіх об’єднує ще й любов до цієї гри.

Україна — одна з найбільших держава Європи, тому цілком природно, що українці такі різні. Однак, коли команди наших улюблених клубів або збірна країни виходить на поле — ми усі в одноголосному пориві підтримуємо їх, — від Ужгорода до Луганська.

Вадим Ващенко, груп бренд менеджер ПАО «САН ІнБев Україна»:

Світовий досвід свідчить, що бренди-лідери в нашій товарній категорії спираються на сильні спонсорські платформи. Футбол — спорт № 1 в Україні, а пиво — це улюблений напій багатомільйонної армії футбольних уболівальників. Саме тому «Чернігівське» з року в рік розвиває співпрацю з цією грою і залишається брендом № 1 не лише серед своїх споживачів, але й брендом №1 у футболі.

Нагадаємо, футбольна платформа ТМ «Чернігівське» «Футбол на повну» стартувала в 2007 році в рамках активізації відповідного позиціювання бренду. У минулому році ТМ «Чернігівське» стало першим українським брендом, який виступив спонсором Світового чемпіонату з футболу FIFA 2010 в Південно-Африканській Республіці. Цього року збірна України за підтримки ТМ «Чернігівське» перемогла в Чемпіонаті світу з футболу серед уболівальників.