«Carlsberg Ukraine» підтримає глобальну акцію Година Землі

29.03.2012 в 10:23 | Автор: pr. Man
 

Фото: логотип «Carlsberg Ukraine»Компанія «Carlsberg Ukraine» другий рік поспіль візьме участь у міжнародній екологічній акції Година Землі. Глобальна еко-ініціатива в цьому році пройде 31 березня з 20:30 до 21:30 і за попередніми оцінками об’єднає більше одного мільярда жителів планети.

Година Землі — щорічна акція, організована Всесвітнім фондом дикої природи (World Wildlife Fund), яка традиційно проходить в останню суботу березня. Ініціатори акції закликають усіх жителів планети на одну годину вимкнути світло та інші не життєво важливі електроприлади, щоб таким чином звернути увагу на проблеми світового клімату.

Екологічна акція Година Землі повністю відповідає принципам ведення бізнесу компанії «Carlsberg». Цього року ініціативу підтримає 21 компанія, що входить до складу Carlsberg Group по всьому світу (в торішній акції брали участь 20 компаній), оскільки турбота про навколишнє середовище є важливою складовою стратегії корпоративної соціальної відповідальності компанії.

31 березня в призначений час на Львівській пивоварні — одному з трьох виробничих майданчиків «Carlsberg Ukraine» — також будуть вимкнені: підсвічування великої рекламної конструкції

«Львівське» — тут народжується легенда»,

яка знаходяться на ЦКТ, освітлення самих ЦКТ й території заводу, а також підсвічування адміністративного корпусу.

Варто відзначити, що з року в рік Година Землі здобуває підтримку все більшої кількості людей та організацій. Вперше акція пройшла у 2007 році в Сіднеї (Австралія). Участь в ній взяли 2200 будинків та організацій. У 2008 році акція переросла в глобальний рух, і число учасників зросло до 50 мільйонів чоловік. У тому ж році в рамках проекту на годину було вимкнено освітлення видатних історичних та архітектурних пам’яток, серед яких Колізей (Рим, Італія), міст «Золоті ворота» (Сан-Франциско, США), Сіднейський оперний театр (Австралія) і буддистський храм Ват-Арун (Бангкок, Таїланд).

Більш детальну інформацію про подію ви можете отримати за посиланням.

Роман Головня, директор Львівської пивоварні, «Carlsberg Ukraine»:

В рамках нашої КСВ-стратегії ми реалізуємо велику кількість програм, спрямованих на охорону навколишнього середовища. Наприклад, цього року нам вдалося знизити споживання електроенергії на 8%. Година Землі також є важливою ініціативою, яку ми плануємо підтримувати і надалі, адже зусилля активістів спрямовані на досягнення глобальної мети — економії природних ресурсів.