«Мороша Водограйна» – ексклюзив від еко-бренду
У лінійці еко-бренду «Мороша» з’явилася нова позиція – особлива горілка «Мороша Водограйна», створена ексклюзивно для торгової мережі АТБ.
Виробники зазначають, що для створення новинки, як і для всіх горілок еко-бренду «Мороша», використовується природна мінеральна вода з українських Карпат, яка береться на різних висотах. Так, для нової горілки «Мороша Водограйна» використовується природна вода з висоти 430 метрів.
Ми продовжуємо чітко слідувати концепції еко-бренду, використовуючи тільки природні інгредієнти. Перш за все, мінеральну воду з гірського джерела в Карпатах, що вважається ідеальною для вживання,
– підкреслює Микола Рекеда, бренд-менеджер ТМ «Мороша» (холдинг Global Spirits).
Ця вода проходить природну фільтрацію через шари гірських порід, тому не піддається глибокому очищенню на виробництві і зберігає свій унікальний мінеральний склад та позитивну енергетику українських Карпат.
Також в авторську рецептуру новинки входять ароматні спирти плодів чорної бузини, деревію і свіжої лимонної шкірки. Ретельно підібрані інгредієнти в поєднанні з міцністю у 37,8 градусів формують особливий смак горілки «Мороша Водограйна» –максимально м’який, свіжий, з природною легкістю.
Кольорове рішення для пляшки «Мороша Водограйна» уособлює красу природи осінніх Карпат. Традиційний листок карпатського бука на прозорій етикетці, який є фірмовим атрибутом горілки «Мороша», і термоусадний ковпак виконані в осінньому помаранчево-золотистому кольорі, що підкреслює природність походження продукції.
Виробники впевнені, що завдяки природному походженню, високій якості, а також більш доступній ціні нова горілка «Мороша Водограйна» стане черговим хітом продажів у лінійці еко-бренду. За даними авторитетних експертних джерел – International Wine and Spirit Research і Drinks International – екобренд «Мороша» два роки поспіль був визнаний найбільш швидкозростаючим горілчаним брендом у світі.