«Шустов» і «Люкс ФМ» дарують вікенди в Одесі

17.09.2015 в 8:33 | Автор: pr. Man
 

Фото: «Шустов» і «Люкс ФМ» дарують вікенди в Одесі.Незабутньо відпочити в морській і коньячній столиці України отримали можливість переможці радіо-проекту «Виграй вишуканий вікенд в Одесі». Конкурс проходив на одній з найбільш рейтингових радіостанцій країни «Люкс ФМ» за підтримки коньячного бренду «Шустов».

Щотижня в рамках проекту проводився розіграш поїздок на дві персони в Одесу – столицю гумору і справжніх коньяків. Родзинкою кожного туру є екскурсія в перший і єдиний в країні «Музей коньячної справи Шустова», який знаходиться в історичному серці міста. Перші переможці проекту вже відвідали Музей коньячної справи, де отримали масу незабутніх емоцій і вражень.

Сьогодні «Музей коньячної справи Шустова» — одна з найголовніших визначних пам’яток міста біля Чорного моря. Музейні зали влаштовані на глибині п’яти метрів у коньячних підвалах, що межують з легендарними одеськими катакомбами. Тільки в «Музеї коньячної справи» можна побачити люстру-хвилю з 20 тисяч коньячних пляшок, оригінал мідного шарантського аламбіка для спиртокуріння кінця ХIХ століття і продегустувати всі покоління шустівських коньяків. Під час екскурсії розповідають про секрети виробництва коньяків, славну справу Шустова, відомих одеситів і найяскравіші сторінки з життя Одеси.

Сьогодні «Музей Шустова», що вже став центром культурного життя Одеси, може похвалитися десятками знаменитих гостей, серед яких – Михайло Жванецький, Олег Скрипка, Карл Фрієрсон та інші знаменитості.

Найближчим часом бренд «Шустов» проведе екскурсії з дегустаціями для інших пар-переможниць проекту.

Наш музей вже став невід’ємною частиною культурного життя Одеси, і його відвідини є обов’язковим пунктом відпочинку для всіх, хто приїжджає в це місто,

— зазначає Жанна Нікітіна, керівник коньячного напрямки Global Spirits.

У цих стінах панує особливий одеський колорит і створюється історія. Впевнена, що розіграш вишуканих вікендів стане для нас новою традицією, що припаде до душі всім нашим споживачам.