«Львівське» підводить підсумки 2011 року

«Львівське» підводить підсумки 2011 року

Фото: Логотип пива «Львівське» («Львовское»).Згідно даних «AC Nielsen», у липні 2011 році торгова марка «Львівське» посіла друге місце за обсягами продажів на ринку пива України. Цю позицію вона утримує й сьогодні та загалом наростила ринкову частку на 1,2 процентних пункти з 10,6% у 2010 році, до 11,8% у 2011.

2011 рік ознаменувався багатьма значними здобутками, серед яких випуск нового саббренду «Львівське Білий Лев» та отримання чисельних нагород у різноманітних галузевих конкурсах.

У червні 2011 року на ринку України з’явилось нове нефільтроване пиво — «Львівське Білий Лев». За період продажів з червня по грудень минулого року «Білий Лев» встиг закріпити за собою другу позиці в сегменті нефільтрованого пива з часткою 25% («AC Nielsen», грудень 2011). Також слід зазначити, що в рамках ХIV Міжнародного органолептичного конкурсу пива, безалкогольних, слабоалкогольних напоїв, мінеральних і питних вод, яка відбулася у вересні 2011 року, «Львівське Білий Лев» отримала «Гран-Прі» за високу якість світлого нефільтрованого пива.

Також, у 2011 році «Львівське» була удостоєна золотої нагороди в рамках щорічного конкурсу «Effie Awards Ukraine» в галузі маркетингових комунікацій за різдвяну кампанію «Львівське — незмінний смак Різдвяних свят», у категорії «Напої алкогольні та слабоалкогольні». Завдяки цій кампанії бренду вдалося зміцнити імідж «пива з історією та традиціями», побудувати зв’язок між торговою маркою та звичаями святкування Різдва в Україні, а також розширити ситуацію споживання пива поза сезоном.

Вже другий рік поспіль бренд входить до списку ТОП-50 кращих торговельних марок України за версією суспільно-політичного тижневика «Фокус», що демонструє високу популярність бренду серед українських споживачів. Рейтинг проводиться тижневиком щорічно та складається на основі опитувань споживачів, які проводить компанія «TNS Україна» та із врахуванням обсягів роздрібних продажів компаній-виробників в Україні.

ТМ «Львівське» завжди активно бере участь у різноманітних соціальних заходах. Зокрема у квітні 2011 року бренд виступив партнером етно-джазового фестивалю «Флюгери Львова», у травні до 755-річчя міста, він презентував Львову відкриття пам’ятника львівським броварям та випустив спеціальний урочистий сорт пива «Львівське Високий Замок», а також організував святковий концерт та «Фестиваль живих скульптур».

Андрій Отрощенко, директор з маркетингу локальних брендів компанії «Carlsberg Ukraine»:

Основне досягнення нашої ТМ «Львівське» минулого року — це друга позиція на ринку пива України. Це значний результат оскільки конкуренція між гравцями досить жорстка і іноді навіть одна десята частки може мати вирішальне значення. У поточному році нашим основним завданням буде зміцнення позицій марки. Ми вдячні нашим споживачам, які обирають перше українське пиво та підтримують традиції львівського пивоваріння.

Share this post