«Коньяк – це «Шустов»!
В ефірі провідних національних телеканалів стартувала нова рекламна кампанія коньячного бренду «Шустов».
Бренд «Шустов» створив серію роликів, що стали унікальною подією для українського рекламного ринку.
Уперше в ролі героїв реклами виступили не професійні артисти, а справжні люди, для багатьох з яких це був дебют перед камерою. Також це перший випадок, коли основна ідея рекламного продукту і його реалізація належать власникові бренду. Автором ідеї та координатором знімального процесу виступив власник холдингу Global Spirits Євген Черняк.
Виробники відзначають, що навмисне відмовилися від стереотипних прийомів у рекламі коньяку. Для створення роликів використаний нестандартний маркетинговий прийом – тестимоніал. Його суть полягає в тому, що звичайні люди діляться своїми реальними враженнями про продукт.
Через образи наших героїв ми хотіли показати споживачам, що коньяк – це не просто міцний напій. Це життєва філософія. Він уособлює щирі емоції та особливий настрій, проявляє справжній характер і незмінно підкреслює твердість особистості,
– зазначають у Global Spirits.
У ролі героїв роликів знялися десять цікавих і харизматичних людей. Це підприємець Ольга Гуцал, винороб Едуард Городецький, бренд-амбасадор Сергій Дяченко, сценарист Олексій Голіков, ресторатор Вардкес Арзуманян, екскурсовод зі Львова Артем Бондар, бізнес-тренер Костянтин Бордунос, професійний спортсмен Ілля Примак, адвокат Олег Мальський і фахівець центру естетики тіла Дмитро Децик. У кадрі вони відповідають на одне і те ж питання: «Що для вас значить коньяк?»
Вардкес Арзуманян, ресторатор:
Зверніть увагу на людей, які п’ють коньяк. Це люди благородні… Коньяк – це «Шустов».
Олег Мальський, адвокат:
Усі мої клієнти – успішні, заможні люди. Вони усі п’ють коньяк, небагато. Коньяк – це «Шустов».
Ольга Гуцал, підприємець:
Я люблю коньяк. Я люблю чоловіків, які п’ють коньяк. Це дорослі, розумні, успішні чоловіки. А коньяк – це «Шустов».
Головним меседжем рекламної кампанії обраний новий слоган бренду «Коньяк – це «Шустов». Уособлюючи 150-річні традиції, саме «Шустов» є першим українським коньяком. Сьогодні це один з небагатьох коньячних брендів в Україні, продукція якого виробляється за класичною французькою технологією повного циклу – з власних коньячних спиртів з витримкою у справжніх дубових бочках.
Виробники впевнені, що масштабна рекламна кампанія буде тим імпульсом, який зробить бренд «Шустов» найбільш продаваним коньяком в Україні.
Рекламні ролики «Коньяк – це «Шустов» можна подивитися на YouTube-каналі Global Spirits.