В Україні складено перший Індекс прихильності до вин

Фото: В Україні складено перший Індекс прихильності до вин.

В Україні складено перший Індекс прихильності до вин

Фото: В Україні складено перший Індекс прихильності до вин.Hi-tech сервіс маркетингових досліджень TheRespo вперше в Україні склав Індекс прихильності до українських брендів вина серед його споживачів. Дослідження проводилось в мережах Facebook та Google серед мешканців міст-мільйонників, із фокусом на жителях Києва віком від 18 до 54 років.

Метою дослідження було:

  • скласти рейтинг прихильності до брендів;
  • порівняти ставлення до брендів вузьких цільових аудиторій споживачів з вираженим інтересом до вина (любителів вина та винних фестивалів) із загальною аудиторією споживачів.

Даний Індекс не є виразником популярності брендів та радше говорить про якісну оцінку переліку параметрів кожного бренду любителями вина.

«Колоніст», «Вина Князя Трубецького» та «Вина Гулієвих» зайняли в Індексі перше, друге та третє місця відповідно. «Шабо» в той же час входить в трійку кращих за прихильністю цільових аудиторій, тобто любителів вина та винних фестивалів. «Вілла Крим», «Коблево» та «Золота Амфора» замкнули рейтинг з найнижчими значеннями Індексу. Втім, загальна аудиторія споживачів надає перевагу «Коблево», «Інкерману» та «Шабо».

Оцінка якості вина багатьох брендів з переходом від загальної категорії споживачів до більш вимогливих любителів вина та винних фестивалів суттєво змінилась – від значень індексу «рекомендую» до «не рекомендую». Окремі цікаві спостереження стосуються рейтингу прихильності до типів вин, який виглядає однаково для усіх трьох аудиторій споживачів: сухе-напівсолодке-напівсухе-десертне-кріплене. Зі зростанням віку споживачі віддають більшу перевагу білому, ніж червоному вину, та сухому, аніж напівсолодкому. Напівсолодке та сухе вино подобаються любителям вина майже однаково, але на думку кожного з цих респондентів у інших опитуваних саме сухе вино має більшу прихільність.

Індекс розкрив цікаві взаємозв’язки між віком, експертним рівнем та вподобанням респондентів, а також допоміг дізнатися, що саме цінують у винах українці. На цьому TheRespo не зупиняються, і в майбутньому планують скласти аналогічний рейтинг для інших алкогольних брендів.

Share this post