Відкрито прийом заявок на конкурс Beer Marketing Awards

Фото: Відкрито прийом заявок на конкурс Beer Marketing Awards.

Відкрито прийом заявок на конкурс Beer Marketing Awards

Фото: Відкрито прийом заявок на конкурс Beer Marketing Awards.Нагорода найкращим маркетинговим рішенням в пивній індустрії – Beer Marketing Awards – розпочинає прийом заявок на другий щорічний конкурс, фінал якого пройде в квітні 2016 року у Великобританії.

У пивній індустрії існує багато різних нагород, але майже всі вони спрямовані на оцінку якості самого продукту. Але ж немає сенсу робити пиво, якщо про нього ніхто не знає. Сьогодні в Британії представлено більше 1700 пивоварень, тому для кожного бренду дуже важливо виділитися серед всіх інших і показати, якими перевагами володіє їх продукт. Cаме тут на допомогу приходить маркетинг.

Премія найкращим маркетинговим рішенням в пивній індустрії Beer Marketing Awards показує найяскравіші маркетингові кейси за рік, які були здійснені в Британії.

На конкурсі представлені не тільки пивоварні з великими бюджетами і можливостями. Метою цього року було об’єднати як великі світові бренди, так і маленькі британські пивоварні, щоб довести – бюджет грає не головну роль.

Днями організатори оголосили про відкриття подачі заявок на другий щорічний конкурс, який пройде в 2016 році. Остаточний термін подачі заявок – 22 лютого. Сама ж церемонія нагородження відбудеться 14 квітня 2016 року.

Важливо відзначити, що цей конкурс відкритий для будь-якого бренду або постачальника маркетингових послуг, який проводить свою роботу, згідно з описом категорій. Усі міжнародні компанії та бренди можуть брати участі в цьому конкурсі, але їх проекти повинні бути спрямовані на британську аудиторію.

У наступному році будуть представлені такі категорії, як «Краща рекламна кампанія», «Краща онлайн комунікація», «Краща PR кампанія», «Кращі інновації», «Кращі залучення спонсора» і тд. Також будуть дві спеціальні номінації: «Видатні індивідуальні досягнення» і «Абсолютний переможець: Маркетингове пиво року».

Щоб взяти участь у цьому конкурсі всі учасники повинні заплатити членські внески, які варіюються в залежності від обсягу виробництва пива. Так, пивоварні, які випускають до 5 000 гектолітрів на рік, повинні будуть заплатити 60 фунтів, пивоварні з обсягом виробництва від 5 000 до 60 000 гектолітрів – 144, а з об’ємом понад 60 000 гектолітрів – 180 фунтів.

Всю додаткову інформацію можна отримати на офіційному сайті Beer Marketing Awards.

Share this post