ANUGA 2015 демонструє світові тренди food-індустрії

Фото: ANUGA 2015 демонструє світові тренди food-індустрії.

ANUGA 2015 демонструє світові тренди food-індустрії

Фото: ANUGA 2015 демонструє світові тренди food-індустрії.У Кельні відбулася одна з найважливіших подій світової продуктової галузі – ANUGA 2015.

За більш ніж 90 років свого існування – з 1924 року – виставка ANUGA стала провідним форумом світової продуктової сфери. Як відзначають експерти, сьогодні це справжній барометр трендів галузі. Саме тут провідні виробники і закупівельники з усього світу можуть познайомитися з останніми інноваціями та досягненнями в категорії food & drink.

Виставковий комплекс Koelnmesse, де традиційно проходить ANUGA, є п’ятим за величиною у світі. Цього року він вмістив близько 7 тисяч учасників і майже 160 тисяч відвідувачів зі 192 країн. За статистикою, 80% гостей івенту складають фахівці, відповідальні за прийняття рішень у своїх компаніях – а це готельно-ресторанний бізнес, оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування, гастрономія. Як зазначає Джеральд Бозе, президент і головний виконавчий директор Koelnmesse:

ANUGA не має рівних як ділова та інформаційна платформа для глобальної продовольчої промисловості.

У центрі уваги найбільшого продуктового форуму ANUGA 2015 опинилися нові продукти, інноваційні тенденції і концепції просування товарів, орієнтовані в майбутнє. Примітно, що серед провідних світових виробників були гідно представлені українські компанії та продукти, а також міцні напої. Так, стенд міжнародного алкогольного холдингу Global Spirits («Хортиця», «Мороша», «Первак», «OREANDA») став єдиним спеціалізованим майданчиком, де були представлені міцні алкогольні напої з України.

Гості форуму змогли продегустувати продукцію відомих українських брендів і відзначили відмінну якість українських горілок, бренді, шампанського. Особливо високих оцінок удостоїлися горілки «Хортиця Ice» та «Хортиця De Luxe», «Мороша Premium», а також оригінальна настоянка «Первак Перцева з медом».

ANUGA 2015 виявилася дуже результативною для розширення географії продажів міцних брендів з України. Зокрема, проведені успішні переговори про постачання горілки «Хортиця» в Швейцарію, Німеччину, Францію. Також партія продукції буде відправлена до Іраку.

Ми знаємо про найвищу якість української горілки «Хортиця», яка користується великою повагою в світі,

– підкреслює Борис Хофмайстер, представник Zurcher Handelskontor GmbH.

Сподіваємося, що вже в найближчому майбутньому зможемо успішно представити відомий горілчаний бренд на нашому ринку.

Share this post