«Шустов» розвиває коньячну коктейльну культуру в Україні
Слідуючи актуальним тенденціям на світовому коньячному ринку, коньячний бренд «Шустов» створює нові традиції споживання благородних напоїв.
Довгий час вважалося, що коньяк не прийнятно змішувати з іншими інгредієнтами. Уперше ці засади було підірвано близько двох століть тому в США. Тоді відвідувачі американських барів почали додавати в коньяк трохи рому, щоб отримати коктейль з незвичайним смаком. З часом ця мода досягла Європи, в тому числі і Франції – батьківщини коньяку. Сьогодні французи люблять експериментувати і пити коньяк з соками, настоянками, сиропами.
Бар-менеджер Олег Якобенко зазначає, що коньяк – не найпоширеніша тема в світовій міксології, хоча і дуже благодатна. Експерт зазначає, що коньяки різних років витримки значно розширюють поле для творчості. Сьогодні Олег Якобенко демонструє свої напрацювання в цій сфері у виїзному барі «Шустов» на Фестивалях вуличної їжі. Основу коньячної карти складають твісти, тобто інтерпретації знаменитих класичних коктейлів, а також fresh market mixology.
Ми робимо наголос на hand-made, самі настоюємо коньяк на червоних ягодах, виготовляємо в домашніх умовах настоянки і сиропи для коктейлів,
– зазначає Олег.
Коктейльна карта коньячного бару «Шустов» складена так, щоб задіяти різні смакові рецептори. Відвідувачі можуть спробувати один з шести авторських коктейлів. Найпопулярніша позиція в коньячному барі – Brandy Fix з коньяком «Шустов», соком лайма, ананасовим сиропом, сиропом Демерара і лікером Chartreuse, в міру солодкий і з кислинкою. У якості ідеального аперитиву тут рекомендують Berry Sour з коньяком «Шустов» на червоних ягодах, лимонним фрешем, білком і біттером Ангостура. Чоловікам в барі радять спробувати Metropolitan – це варіація популярного «Манхеттена» на основі коньяку «Шустов», Cinzano 1757, сиропу і біттера Ангостура. У Chocolate Biscuit, окрім коньяку, додають кавовий і какао-лікери, в Horse’s Neck – імбирний ель і біттер Ангостура. Також в меню є багатокомпонентний коктейль Brandy Crusta – до коньяку в ньому додають ще п’ять інгредієнтів, в тому числі Orange Curacao, Maraschino, апельсиновий біттер.
Продегустувати авторські коктейлі від коньячного бару «Шустов» можна буде на черговому Фестивалі вуличної їжі, який відбудеться 11-13 вересня. А поки що спробувати себе в ролі автора коньячних коктейлів може кожен бажаючий – взявши участь у проекті «Шустов DJ BAR» на DJ FM. Слухачам радіостанції пропонують надсилати в редакцію рецепти своїх коктейлів на основі шустівських коньяків. Рецепти зачитуються в ефірі п’ятничного вечірнього шоу, а автори найкращих міксів отримують призи від бренду «Шустов».
Розвиваючи коньячну коктейльну культуру, ми створюємо нові традиції,
– зазначає Жанна Нікітіна, керівник коньячного напрямку холдингу Global Spirits (ТМ «Шустов»).
Ми прагнемо зробити такий традиційний напій як коньяк зрозумілим і цікавим широкій аудиторії. І, звичайно ж, подарувати неймовірні смакові враження шанувальникам справжніх коньяків.