Американці назвали українську горілку найкращою
На найбільшому світовому форумі байерів алкогольної галузі «Wine and Spirits Wholesalers of America» в Орландо бренд «Хортиця» завоював «Подвійне золото» за абсолютну якість і бездоганну рецептуру.
Протягом 72 років Асоціація «Wine & Spirits Wholesalers of America» представляє інтереси найбільших закупівельників вин та алкоголю в США. З’їзд її учасників, на частку яких припадає дистрибуція понад 70% продукції міцного ринку, проходить щороку — в Лос-Анжелесі та в Орландо. Дегустаційний конкурс, який проходить у рамках форуму «Wine and Spirits Wholesalers of America», вважається найавторитетнішим професійним галузевим турніром в Сполучених Штатах. Саме закупівельники вважаються найкращими експертами в виборі продуктів і напоїв, оскільки досконально розбираються в питаннях якості, загальних характеристиках і розуміють, наскільки останні відповідають очікуванням найвимогливіших у світі американських споживачів.
Участь у дегустаціях «WSWA» приймають сотні зразків алкогольної продукції. У ролі журі виступають провідні баєри, журналісти, критики, міксологи, власники барів та ресторанів. Представлені на конкурс зразки традиційно оцінюються максимально об’єктивним та неупередженим способом — «наосліп», без підписів та етикеток.
Цього року в числі кращих міцних напоїв на ринку США баєри назвали горілку «Хортиця», яка успішно представлена на американському ринку з 2009 року. В результаті «сліпих» дегустацій «Khortytsa Platinum Vodka» («Хортиця Платинум») завоювала найвищу нагороду конкурсу — Double Gold («Подвійне золото»). «Золото» американського форуму отримала «Khortytsa Ice Vodka» («Хортиця Ice»). При цьому «Хортиця» стала єдиним брендом з України, який експерти «WSWA» удостоїли найвищих нагород за якість другий рік поспіль. У 2014 «Хортиця» також була удостоєна найвищої нагороди конкурсу — Double Gold.
Медалі «Wine & Spirits Wholesalers of America» — не перша перемога бренду в 2015 році. З початку року «Хортиця» вже була відзначена кількома міжнародними нагородами, в тому числі — статусом «Напій, перевірений часом». Всього за 11 років на ринку бренд завоював більше 200 нагород світового рівня.